Oprawa inkografii
Zachęcamy do obejrzenia naszej oferty inkografii
https://www.galeria-attis.pl/filtr/45/inkografie
Poniżej znajdą Państwo wybrane propozycje opraw
Tytuł: | Silver-1 |
Technika: | Oprawa w ramę w kolorze srebra i passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 340 zł |
Tytuł: | Silver-2 |
Technika: | Oprawa w ramę w kolorze srebra i schodkowe passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 380 zł |
Tytuł: | Old gold-2 |
Technika: | Oprawa w ramę w kolorze starego złota i schodkowe passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 380 zł |
Tytuł: | Old gold-1 |
Technika: | oprawa w ramę w kolorze starego złota i passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 340 zł |
Tytuł: | Black-1 |
Technika: | oprawa w czarną ramę i passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 340 zł |
Tytuł: | Black-2 |
Technika: | oprawa czarną ramę i schodkowe passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 380 zł |
Tytuł: | Gold-1 |
Technika: | Oprawa w złotą ramę profilowaną i passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. |
Cena: | 440 zł |
Tytuł: | Gold-2 |
Technika: | Oprawa w złotą ramę profilowaną i schodkowe passe-partout |
Wymiary: | oprawa dotyczy inkografii w formacie 41,5 x 30 cm |
Uwagi: | Oprawa jest realizowana w ciągu około 14 dni. Oprawa inkografii ze szkłem możliwa jest tylko przy odbiorze osobistym zamówienia. W przypadku wysyłki, praca jest oprawiana z plexi. Podana cena obejmuje rabat 10 % na oprawę inkografii. |
Cena: | 480 zł |
Tytuł: | Propozycje opraw |
Technika: | Indywidualny dobór oprawy do wybranej inkografii. |
Wymiary: | |
Uwagi: | Jeśli nie wiedzą Państwo jaką ramę wybrać, chętnie doradzimy. Zapraszamy do kontaktu. |
Prace Edwarda Dwurnika w ofercie Galerii.
Artyści, którzy wykorzystują technikę inkografii:
EDWARD DWURNIK urodził się w 1943 roku w Radzyminie. Ukończył warszawską Akademie Sztuk Pięknych. Malarstwo studiował w pracowni w pracowni prof. Eugeniusza Eibischa oraz rzeźbę w pracowni prof. Jerzego Jarnuszkiewicza. W 1970 roku uzyskał dyplom pod kierunkiem prof. Krystyny Łady-Studnickiej. W 1965 roku rozpoczął (kontynuowany do dnia dzisiejszego) cykl rysunków, akwarel i obrazów olejnych pt. "Podróże autostopem". Od lat 70. powstało kilkanaście innych cykli malarskich, m.in. "Sportowcy" (komiksowe spojrzenie na codzienność PRL-u), "Droga na Wschód", "Od Grudnia do Czerwca" (upamiętniające ofiary stanu wojennego w Polsce). Artysta był wielokrotnie nagradzany np.za cykl prac pt. "Robotnicy" otrzymał w 1981 roku Nagrodę Krytyki Artystycznej natomiast seria dzieł pt. "Warszawa", została wyróżniona Nagrodą Kulturalną "Solidarności"; Nouvelle Biennale de Paris (1985), Nagrodą Fundacji Sztuki Współczesnej (1992).
PRACE EDWARDA DWURNIKA W OFERCIE GALERII
RAFAŁ OLBIŃSKI urodził się w 1943 roku w Kielcach. Studiował na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej. Po ukończeniu studiów zajął się grafiką współpracując z czasopismem "Jazz Forum". W 1981 roku wyemigrował do Paryża oraz następnie do Stanów Zjednoczonych. Od 1985 roku jest wykładowcą w School of Visual Arts w Nowym Jorku. Artysta czynnie współpracuje z wieloma czasopismami np. The New York Times, Newsweek, Business Week czy Der Spiegel. W 2002 roku stworzył scenografie do spektaklu "Don Giovanni" w Filadelfii. W 1994 roku dostał międzynarodowego Oskara za najbardziej znaczący plakat na "Prix Savignac" w Paryżu. Jego prace są eksponowane w wielu znanych galeriach i muzeach m. in. Biblioteka Kongresu, Muzeum Sztuk Nowoczesnej, Cornegi Fundation w Nowym Jorku i Muzeum Plakatu w Wilanowie.
PRACE RAFAŁA OLBIŃSKIEGO W OFERCIE GALERII
TADEUSZ DOMINIK urodził się w 1928 roku Szymanowie. Studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie w pracowni J. Cybisa. Dyplom uzyskał w 1953 roku. Po skończeniu studiów nauczał na macierzystej uczelni prowadząc od 1965 r. pracownię na Wydziale Malarstwa. Artysta związany był z nurtem koloryzmu. Początkowo tworzył obrazy figuratywne. Do 1960 r. obok malarstwa uprawiał również drzeworyt kolorowy w dużych formatach. W drugiej połowie lat 50. zaczął malować obrazy abstrakcyjne zbliżone do malarstwa informel. Ekspresyjny styl tego okresu zmienił się w latach 70. Kolory uległy rozjaśnieniu, formy stały się wyraźniej określone również gruba faktura zmieniła się na lżejszą. Równocześnie do malarstwa artysta uprawiał tkanie gobelinów oraz zajmował się ceramiką. Od niedawna tworzy również grafikę komputerową. W 1956 roku malarz reprezentował Polskę na Biennale w Wenecji. W 1973 roku artysta otrzymał Nagrodę im. Jana Cybisa. Jego prace znajdują się w zbiorach muzealnych oraz prywatnych w Polsce i za granicą.
PRACE TADEUSZA DOMINIKA W OFERCIE GALERII
JAN DOBKOWSKI urodził się w 1942 roku w Łomży. Studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Dyplom uzyskał w pracowniach J. Studnickiego i J. Cybisa. W 1967 roku wspólnie z J. Zielińskim zorganizował wystawę "Neo-Neo-Neo" (Klub Medyka). Artysta w tym okresie używał w pracach wyłącznie czterech kolorów: czerwieni, zieleni, żółcienia, błękitu. W 1968 roku powstał pierwszy obraz czerwono-zielony Podwójna dziewczyna (obecnie własność Muzeum Guggenheima). W 1972 roku artysta otrzymał stypendium Fundacji Kościuszkowskiej, wówczas wyjechał do Nowego Yorku. Tworzy tam figury z kolorowych płyt pleksiglasowych - eksponowane w Benson Galery. W kolejnych latach powstawały prace o czarnym tle wykonane najczęściej tuszem. W 1978 roku w warszawskiej Galerii Zachęta organizowana została wystawa retrospektywna prac malarza z lat 1963-1978, otrzymał za nią Nagrodę Krytyki Artystycznej im. C. Norwida. W latach 80 powstały cykle: Erotikon, Nadzieja i mrok, Albo - albo. Lata stanu wojennego zaznaczyły się bardzo silnie w malarstwie artysty, na obrazach tego czasu pojawiły się symboliczne znaki nawiązujące do tamtych wydarzeń (prace te nigdy nie były wystawiane). W okresie 1986-1989 artysta podróżował do Ameryki Południowej, Grecji, Izraela i Finlandii. W 1994 roku malował cykl "Dźwięki". W tym roku otrzymał Nagrodę im. J. Cybisa za całokształt twórczości.
PRACE JANA DOBKOWSKIEGO W OFERCIE GALERII
MARIUSZ DROHOMIRECKI urodził się w 1958 roku. Studiował na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Dyplom uzyskał w pracowni prof. Jana Szancenbacha w 1995 roku. Mariusz Drohomirecki nieustannie szuka inspiracji w plenerze. Odnajduje ją w roztoczańskim krajobrazie, widokach krakowskich ulic widzianych z dachów kamienic, w pełnych słońca włoskich oraz greckich miasteczkach. Podobnie jak koloryści, malarz wywyższył kolor ponad rysunek. Pośpiesznie zanotowane w⠀plenerze obrazy artysta kończy w pracowni. Tam powstają powoli, warstwa po warstwie, tworząc mięsistą materię. Analiza refleksów światła przywołują ducha artystów szkoły z Barbizon (Camille Corot).