Jak kupić
Stacjonarna i internetowa galeria sztuki
Czy mogę obejrzeć obrazy w galerii sztuki na żywo?
Oczywiście. Zachęcamy Państwa do osobistego odwiedzenia naszej galerii sztuki w centrum Krakowa przy ul. Starowiślnej 14.
Gdzie mogę odebrać zakupione prace?
Odbiór osobisty jest możliwy w naszej głównej siedzibie w Krakowie przy ul. Starowiślnej 14, od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 oraz w naszym biurze w Warszawie przy ul. Dzielnej 72 lok. 13 (po wcześniejszym umówieniu)
Jak kupić dzieło sztuki przez internet w Galerii Sztuki ATTIS?
Wszystkie prace z ikonką posiadamy fizycznie w galerii. Strona jest codziennie aktualizowana
Zamówieni wysyłamy zwykle w kolejnym dniu roboczym po ich opłaceniu.
Płatności można dokonać przez system płatności online lub przelewem tradycyjnym na nasze konto, którego numer otrzymają Państwo mailem wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Przesyłka prac z ikonką jest bezpłatna na terenie Polski. Wysyłka za pobraniem kosztuje 30 zł. Za pobraniem wysyłamy prace o wartości do 3000zł.
Czy muszę założyć Konto Klienta aby kupić obraz przez internet?
Nie ma takiej konieczności. Zakupu dzieła sztuki przez internet można także dokonać nie logując się do systemu. Zachęcamy oczywiście do utworzenia własnego Konta Klienta, co ułatwi dokonywanie kolejnych zakupów prac w galerii sztuki w przyszłości
Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
Zamówienia wysyłamy w tym kolejnym dniu roboczym po zaksięgowaniu płatności.
Przesyłki są wysyłane jako ubezpieczone firmą kurierską UPS lub DHL - prace pakujemy w bardzo bezpieczny sposób. W przypadku większych prac za szkłem - szkło wymieniamy na plexi (koszt w zależności od wielkości pracy). Wysyłka zagraniczna możliwa jest tylko po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą (tylko do krajów UE). WE DON'T SEND ABROAD EU - Nie wysyłamy paczek poza Unię Europejską
Ile kosztuje wysyłka obrazów z ikoną REZERWUJ?
Ikona oznacza prace których wysyłka wymaga dodatkowych ustaleń, jest także dodatkowo płatna (50-350 zł). Duże prace za szkłem możemy także wysłać, demontując wcześniej szkło i wymieniając na plexi (za dodatkową opłatą). Wysyłka niektórych prac z taką ikoną nie jest możliwa i dostępny jest tylko odbiór osobisty
Prace możemy dostarczyć bezpłatnie własnym transportem do naszego biura w Warszawie
Czy otrzymam certyfikat autentyczności dzieła sztuki?
Oczywiście, do każdej pracy zakupionej w naszej galerii sztuki, dołączamy certyfikat autentyczności.
Czy na zakupiony obraz/grafikę mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście. Standardowo do każdej zakupionej pracy dołączamy paragon fiskalny. Natomiast na życzenie wystawiamy fakturę VAT Procedura Marży - Dzieła Sztuki
Jak mogę zapłacić za zakupioną pracę?
W przypadku zakupu w internetowej galerii sztuki można zapłacić online lub przelewem.
Wysyłki za pobraniem realizujemy do kwoty 3000 zł
Numer rachunku bankowego: mBank 78 1140 2004 0000 3702 4288 1669
Galeria Sztuki ATTIS, ul. Starowiślna 14, 31-032 Kraków
W siedzibie galerii można zapłacić gotówką oraz kartą płatniczą
Płatność w EURO - pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 1%, przeliczone po kursie dziennym kupna waluty przez mBank - przed dokonaniem takiego przelewu prosimy o kontakt
Regulamin zakupów w internetowej galerii sztuki - Galerii Sztuki ATTIS
- Sprzedaż internetowa Galerii Sztuki ATTIS pod adresem www.galeria-attis.pl jest prowadzona przez Firmę Krakowski Dom Aukcyjny Ryszard Lachman. Siedziba firmy mieści się w Krakowie przy ul. Starowiślnej 14, NIP 679-269-50-72, REGON 356681330. Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa nr. 6785/2002
- Po otrzymaniu maila z zamówieniem, należy dokonać wpłaty za zakupioną pracę/prace na rachunek galerii (podany także w mailu potwierdzającym zakup) - Galeria Sztuki ATTIS, ul. Starowiślna 14, 31-032 Kraków, MBANK 78 1140 2004 0000 3702 4288 1669. Brak wpłaty w ciągu 3 dni spowoduje anulowanie zamówienia. Płatności można dokonać także online podczas składania zamówienia korzystając z systemu paynow.
- Przesyłka kurierem na terenie Polski dla prac z ikoną jest bezpłatna przy przedpłacie.
- W przypadku prac z ikoną , dokonaną rezerwację należy potwierdzić, klikając w link aktywacyjny przesłany mailem. Skontaktujemy się z Państwem celem omówienia sposobu odbioru/wysyłki pracy. W przypadku braku potwierdzenia w ciągu 24 godzin rezerwacja jest anulowana. Rezerwacja pracy jest zaproszeniem do dalszych rokowań i rozmów, nie stanowi zawarcia umowy sprzedaży.
- Ceny prac podajemy w złotych polskich uwzględniając podatek VAT. Do każdej zakupionej pracy załączony jest paragon lub na życzenie faktura VAT (Procedura Marży - Dzieła Sztuki).
- Zamówione prace wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Termin dostawy to zwykle 2 dni robocze od zaksięgowania płatności. Przesyłka jest zawsze ubezpieczona oraz spakowana w sposób uniemożliwiający ewentualne uszkodzenie jej podczas transportu. W przypadku płatności online/z konta w mBanku/za pobraniem, wysyłkę realizujemy w kolejnym dniu roboczym
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów zakupione w naszej galerii prace można zwrócić w ciągu 14 dni (zwrócone zostaną dokonane płatności w tym koszt dostawy do Konsumenta). Zwrot odbywa się na koszt kupującego. Przesyłka musi być nadana na takich samych warunkach na jakich była wysłana do klienta (bezpiecznie zapakowana i ubezpieczona, wysłana firmą kurierską). Do pobrania druk odstąpienia od umowy w formacie pdf
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z naszą Polityką Prywatności [link]
- Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest Krakowski Dom Aukcyjny Ryszard Lachman z siedzibą w Krakowie, przy ul. Starowiślnej 14 REGON 356681330 NIP 6792695072. Administrator Danych zapewnia, że zasady przyjęte w niniejszej polityce prywatności zapewniają wszystkim użytkownikom serwisu realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo żądania aktualizacji i usunięcia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu w przypadkach określonych w tej ustawie.
- Wszelkie reklamacje i uwagi można składać kontaktując się z naszą galerią, na reklamację odpowiadamy w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację